Město Zubří

Zápisy z jednání a přehledy přijatých usnesení

Zpět

ZÁPIS ze schůze rady č. 17/2024
Město Zubří
datum: 18. 9. 2024, čas: 08:00

Prezence:
Přítomni: (6) Ing. Josef Holiš, Robert Jurajda, Josef Malina, Aleš Měrka, Mgr. Tomáš Randýsek, Lucie Říhová
Omluveni: (1) Ing. Anna Oplatková Ph.D.
Nepřítomni: (0)
Hosté: Roman Hep, Bronislav Jašek, Radek Ondřej, Antonín Holiš,
Zapisovatel/ka: Aleš Měrka
Přítomno je 6 členů a rada je usnášeníschopná.
Jednání zahájeno 18.09.2024 v 8:01:28

1. Určení zapisovatelů, předsedajícího, příp. ověřovatelů (bod číslo 1)

Předkladatel: Ing. Michaela Wrobelová, DiS.
Projednávání bodu bylo zahájeno v 8:02:24
Předsedající navrhl jednotlivé členy pracovních komisí
Návrhová komise: Aleš Měrka, Josef Malina
Ověřovatelé: Aleš Měrka, Josef Malina
Předsedající: Aleš Měrka
Bod byl přijat bez hlasování.
Diskuze zahájena v 8:02:25
Projednávání bodu bylo ukončeno v 8:02:34

2. Schválení programu jednání (bod číslo 2)

Předkladatel: Ing. Michaela Wrobelová, DiS.
Projednávání bodu bylo zahájeno v 8:02:39
Program jednání
1. Určení zapisovatelů, předsedajícího, příp. ověřovatelů
2. Schválení programu jednání
3. TKR Zubří - rozvoj optické sítě - informace
4. Důvodová zpráva k návrhu dodatku Smlouvy o podpoře výpočetní techniky s firmou Valware
5. Důvodová zpráva k novým smluvním podmínkám se společností ALIS Česká Lípa, poskytovatelem systému KEO4
6. Prodej nemovité věci - části pozemku p.č.7305
7. Nájem služebního bytu
8. Dodatek k rámcové smlouvě-ista Česká republika s.r.o.
9. Žádost o snížení nájmu z bytu - pan Ulrych
10. Podněty ze zastupitelstva města Zubří
11. Diskuze

Diskuze zahájena v 8:02:40
V 08:03:01 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Ing. Michaela Wrobelová, DiS.") v tomto znění:
Rada města schvaluje návrh programu jednání
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-167-17/24
zodpovídá:
termín: IHNED (18. 9. 2024)
Projednávání bodu bylo ukončeno v 8:04:57

3. TKR Zubří - rozvoj optické sítě - informace (bod číslo 3)

Předkladatel: Radek Janošek
Projednávání bodu bylo zahájeno v 8:06:25

Důvodová zpráva:

Dne 6.9. 2024 se obrátil jednatel společnosti TKR Jašek s.r.o. Ing. Bronislav Jašek na osobní schůzce, které se účastnil starosta města a zástupce EO, OV a HSO ( dále jen koordinační skupina ), s žádostí o vyjádření města k záměru na vybudování optické sítě/digitální infrastruktury v lokalitě Staré Zubří a Machulky. Žádost je uvedena v příloze tohoto bodu. Jedná se o reakci na výzvu Ministerstva průmyslu a obchodu "Vysokorychlostní internet - výzva I.", která umožňuje provozovatelům kabelových a komunikačních sítí čerpat prostředky na budování veřejné širokopásmové sítě elektronických komunikací umožňující spolehlivý přístup k internetu nabízí optických vláken a čerpání dotace, a to až do výše 85 % nákladů. Vzhledem k tomu, že se jedná o infrastrukturu, která je v obecném zájmu a může zvýšit životní komfort obyvatel dotčené lokality a zároveň se předpokládá uložení inženýrské sítě do mnoha městských pozemků, bylo rozhodnuto o postoupení žádosti radě města k vyjádření. Vzhledem k tomu, že případná realizace záměru by měla přímý dopad na mnoho pozemků, komunikací a technické infrastruktury, byla žádost předložena k vyjádření koordinační skupině, která tuto akci podporuje. A následně zve zástupce TKR Jašek s.r.o., aby svou vizi přednesl i Radě města Zubří na schůzi 18. 9. 2024.

Dopad na rozpočet:

Bez dopadu na rozpočet města. Případná investice je investicí TKR Jašek s.r.o.
Diskuze zahájena v 8:06:26
K tomuto bodu se vyjádřili: Lucie Říhová, Mgr. Tomáš Randýsek
Informace do zápisu v 8:32:26: Pan Jašek informuje Radu města o záměru firmy TKR Jašek s.r.o. A to vybudování optického připojení v řídce osídlených oblastech Staré Zubří a Machulky.
V 08:49:32 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Radek Janošek") v tomto znění:
Rada města Zubří projednala žádost společnosti TKR Jašek s.r.o. v příloze
č. 1 až 3 projednávaného bodu ve věci podnikatelského záměru "Výstavba optických sítí v
řídce osídlených oblastech v rámci území obce s rozšířenou působností Rožnov pod
Radhoštěm" a po projednání:
- předběžně souhlasí s podnikatelským záměrem společnosti TKR Jašek, s.r.o. v rozsahu,
který bude upřesněn v rámci návazných projektových fázích a který předpokládá pokrytí
dotčeného území v počtu 70-100 % z předložených odběrných míst (adresních míst obytných
budov OBAM), maximálně však v rozsahu dle předložených příloh č. 2 a 3,
- předběžně souhlasí s uložením optické sítě do městských pozemků (preferovaná varianta)
a ve výjimečných případech nad městskými pozemky. Rozsah využití městských pozemků
bude upřesněn v rámci návazných projektových fázích a ujednán ve smlouvě o budoucí smlouvě
o zřízení věcného břemene (služebnosti) s tím, že úplata za zřízení služebnosti bude
stanovena na základě znaleckého posudku.
- předběžně souhlasí s následnou obsluhou optické sítě jejím vlastníkem po dobu životnosti
optické sítě minimálně však po dobu udržitelnosti projektu částečně financovaného z veřejných
prostředků formou dotace, za podmínek uvedených ve smlouvě o zřízení služebnosti,
vše dle důvodové zprávy a předložených příloh.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-168-17/24
zodpovídá:
termín: IHNED (18. 9. 2024)
Projednávání bodu bylo ukončeno v 8:49:42

4. Důvodová zpráva k návrhu dodatku Smlouvy o podpoře výpočetní techniky s firmou Valware (bod číslo 4)

Předkladatel: Mgr. Roman Hep
Projednávání bodu bylo zahájeno v 8:49:48

Důvodová zpráva:

Město Zubří má dlouhodobou smlouvu s firmou Valware z Valašského Meziříčí na podporu výpočetní techniky. Firma Valware zaslala návrh dodatku ke stávající smlouvě, který upravuje hodinovou sazbu za IT služby nad rámec sjednaných prací ve výši 800 Kč/hod, s účinností od 1. září 2024. Tento dodatek reaguje na změny ve výdajích firmy Valware a zachování kvality služeb.
Cílem dodatku je aktualizace hodinové sazby za IT služby, které poskytuje firma Valware, z důvodu nárůstu jejich vstupních nákladů. Sazba nebyla navýšena od roku 2011, a to navzdory zvyšujícím se nákladům na provoz a kvalitu poskytovaných služeb.
Firma Valware zdůvodňuje navýšení hodinové sazby rostoucími firemními výdaji, které souvisejí s inflací a vyššími náklady na provoz IT služeb. Navrhované zvýšení hodinové sazby umožní firmě zachovat kvalitu služeb, kterou město Zubří dlouhodobě oceňuje.
S ohledem na skutečnost, že ceny nebyly aktualizovány již od roku 2011, se toto navýšení jeví jako přiměřené vzhledem k vývoji na trhu a nákladům v IT sektoru.

Stanoviska a doporučení poradních orgánů/odborů:

S ohledem na nezbytnost zachování kvalitní IT podpory pro město Zubří a skutečnost, že navrhované navýšení sazby reflektuje aktuální ekonomickou situaci, doporučujeme radě města schválit návrh dodatku smlouvy s firmou Valware.

Dopad na rozpočet:

Navýšení hodinové sazby bude mít dopad na rozpočet města v rámci čerpání služeb nad rámec sjednané podpory výpočetní techniky. Předpokládané zvýšení nákladů bude zohledněno v rozpočtu pro následující období.
Diskuze zahájena v 8:49:49
K tomuto bodu se vyjádřili: Josef Malina, Robert Jurajda, Ing. Josef Holiš, Mgr. Tomáš Randýsek, Lucie Říhová
V 08:58:17 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Mgr. Roman Hep") v tomto znění:
Rada města schvaluje Dodatek č. 1 ke Smlouvě č. VW-0103/11-S o podpoře výpočetní techniky s "Tomáš Divák-VALWARE, Havlíčkova 234/1, 757 01 Valašské Meziříčí, IČ: 014593386", dle důvodové zprávy.
Hlasování
pro: 5
proti 0
zdržel se: 1
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-169-17/24
zodpovídá:
termín: IHNED (18. 9. 2024)
Projednávání bodu bylo ukončeno v 8:58:23

5. Důvodová zpráva k novým smluvním podmínkám se společností ALIS Česká Lípa, poskytovatelem systému KEO4 (bod číslo 5)

Předkladatel: Mgr. Roman Hep
Projednávání bodu bylo zahájeno v 8:58:27

Důvodová zpráva:

Město Zubří využívá informační systém KEO4, poskytovaný společností ALIS Česká Lípa. V dubnu 2024 byl tento systém zapsán jako cloudová služba typu SaaS (Software as a Service) do katalogu cloud computingu podle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy. Tento zápis přináší nové požadavky na obsah smluvních vztahů mezi poskytovatelem a uživatelem.
Cílem této důvodové zprávy je informovat radu města o nutnosti uzavření nových smluvních vztahů se společností ALIS Česká Lípa v souvislosti s provozem systému KEO4. Jedná se o novou licenční smlouvu, hostingovou smlouvu a nové smluvní podmínky pro poskytování služeb. Součástí změn je také aktualizace cen některých ročních udržovacích poplatků, jak je uvedeno v přiložené dokumentaci.
Důvodem pro změnu smluv je zákonem vyžadovaná regulace pro cloudové služby poskytované veřejné správě. Zápis systému KEO4 do katalogu cloud computingu vyžaduje, aby smlouvy mezi poskytovatelem a uživatelem odpovídaly specifickým požadavkům na bezpečnost, dostupnost a správu dat podle zákona č. 365/2000 Sb.
Dalším faktorem je, že původní smlouvy pozbývají platnosti ke konci letošního roku, a je tedy nezbytné uzavřít nové smlouvy pro zajištění nepřetržitého poskytování služeb. Součástí nových podmínek jsou i aktualizace ročních udržovacích poplatků, které reflektují technologické změny a zvýšené náklady spojené s provozem cloudových služeb.

Stanoviska a doporučení poradních orgánů/odborů:

Doporučujeme radě města schválit novou licenční a hostingovou smlouvu se společností ALIS Česká Lípa a akceptovat nové smluvní podmínky pro poskytování služeb. Tato opatření jsou nutná pro zajištění provozu systému KEO4 v souladu s aktuální legislativou a požadavky na cloud computing.

Dopad na rozpočet:

Město bude muset počítat s úpravou rozpočtu v souvislosti s mírným navýšením udržovacích poplatků za systém KEO4. Přesná výše poplatků je uvedena v přiložené dokumentaci k nové smlouvě. Tyto náklady jsou nezbytné pro pokračování využívání moderního systému správy dat a zajištění souladu s platnou legislativou.
Diskuze zahájena v 8:58:28
K tomuto bodu se vyjádřili: Josef Malina
V 09:01:46 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Mgr. Roman Hep") v tomto znění:
Rada města schvaluje Licenční smlouvu č. SAAS-M00160/24 s "ALIS spol. s r. o., Mariánská 538/21, 470 01 Česká Lípa, IČ: 00672416", dle důvodové zprávy.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-170-17/24
zodpovídá:
termín: IHNED (18. 9. 2024)
V 09:02:08 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "B" (navrhovatel: "Mgr. Roman Hep") v tomto znění:
Rada města schvaluje Smlouvu o poskytování hostingových služeb č. INS04224/2 s "ALIS spol. s r. o., Mariánská 538/21, 470 01 Česká Lípa, IČ: 00672416", dle důvodové zprávy.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-171-17/24
zodpovídá:
termín: IHNED (18. 9. 2024)
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:02:19

6. Prodej nemovité věci - části pozemku p.č.7305 (bod číslo 6)

Předkladatel: Ing. Antonín Holiš
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:02:45

Důvodová zpráva:

Na městský úřad byla dne 26.08.2024 doručena žádost od paní █​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​, ve věci odkoupení části pozemku p.č.7305, ostatní plocha, o výměře cca 40 m2. Důvodem odkoupení je vjezd k rodinnému domu a taky na malé části postavená garáž.
Přílohou důvodové zprávy je žádost a snímek z katastrální mapy.

Stanoviska a doporučení poradních orgánů/odborů:

Na základě společné prohlídky s odborem výstavby doporučujeme vyhlášení záměru na prodej části pozemku, ale v menším rozsahu než uvádí žadatelka. Odhadujeme max. cca 15 m2, ale přesnou výměru určí až geometrický plán. Navrhujeme prodej části pozemku pod garáží a části pozemku, který je zastavěn opěrnou zídkou.
Pozemek od horní hrany opěrné zídky po obrubník vozovky doporučujeme i nadále ponechat v majetku města (např. pro pokládku kabelu, ...).
Diskuze zahájena v 9:02:46
V 09:10:25 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Ing. Antonín Holiš") v tomto znění:
Rada města doporučuje zastupitelstvu města vyhlásit záměr na prodej nemovité věci - části pozemku p.č.7305, ostatní plocha, o výměře cca 15 m2, k.úz. Zubří.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-172-17/24
zodpovídá: Ing. Antonín Holiš
termín: 31. 3. 2025
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:10:31

7. Nájem služebního bytu (bod číslo 7)

Předkladatel: Hana Dvořáková
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:10:35

Důvodová zpráva:

Výpověď na ukončení nájmu služebního bytu v objektu sokolovny, podala paní █​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​ Zubří. Výpovědní doba je tříměsíční, nájem bude ukončen ke dni 30. 11. 2024. K tomuto datu bude rovněž ukončena dohoda o provedení činnosti, týkající se úklidu sokolovny.
Byt se skládá z 1 pokoje, pokoje s kuchyňským koutem, předsíně, komory, koupelny a WC. Celková plocha bytu je 61,3 m2. Měsíční nájemné ve výši 6.979,- Kč + zálohy na služby. Výše jistoty při přidělení bytu 20.937,- Kč.
Výběrové řízení na obsazení služebního bytu je zveřejněno na úřední desce od 9. 9. do 15. 10. 2024.
Diskuze zahájena v 9:10:36
K tomuto bodu se vyjádřili: Mgr. Tomáš Randýsek
V 09:13:07 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Hana Dvořáková") v tomto znění:
Rada města bere na vědomí ukončení nájmu služebního bytu v objektu sokolovny, Hlavní 459, Zubří, s paní █​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​, výpovědí ke dni 30. 11. 2024.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-173-17/24
zodpovídá: Hana Dvořáková
termín: 30. 11. 2024
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:13:25

8. Dodatek k rámcové smlouvě-ista Česká republika s.r.o. (bod číslo 8)

Předkladatel: Hana Dvořáková
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:13:40

Důvodová zpráva:

V objektu Domu služeb, Hlavní 79, proběhla výměna měřidel tepla IRTN, a to z důvodu ukončení doby životnosti těchto měřidel. Dle platné legislativy musí být již veškerá nová měřidla dálkově odečitatelná. Proto dochází dodatkem č.1 k úpravě Rámcové smlouvy, jehož předmětem je zřízení sběrnice dat, umožňující tento dálkový odečet. Měsíční poplatek za provoz sběrnice je ve výši 139,- Kč bez DPH, odečet jednoho přístroje pro roční rozúčtování služeb 0,90 Kč bez DPH.

Stanoviska a doporučení poradních orgánů/odborů:

Souhlasíme s uzavřením dodatku.
Diskuze zahájena v 9:13:41
V 09:14:54 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Hana Dvořáková") v tomto znění:
Rada města schvaluje Dodatek č.1 k Rámcové smlouvě o rozúčtování nákladů na teplo a vodu s ista Česká republika s.r.o., IČO:61056758, Jeremiášova 947, PSČ 155 00, Praha 5 - Stodůlky, jehož předmětem je pořízení a provoz sběrnice dat.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-174-17/24
zodpovídá: Hana Dvořáková
termín: 31. 10. 2024
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:15:08

9. Žádost o snížení nájmu z bytu - pan Ulrych (bod číslo 9)

Předkladatel: Ing. Antonín Holiš
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:15:19

Důvodová zpráva:

Dne 29.08.2024 podal na městský úřad žádost o snížení nájmu z bytu pan █​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​, Zubří. Požaduje ponechání výše nájemného na částce 12.927, -Kč, tak jak bylo platné v období od 01.09.2023 do 30.08.2024.
Pan █​█​█​█​█​█​█​má platnou nájemní smlouvu na dobu neurčitou již od roku 1989. Jedná se o byt o celkové ploše 147,56 m2 (1NP - vstup, chodba, koupelna, WC, obývací pokoj, kuchyň, spíž, kotelna, 2NP - chodba, koupelna, pokoj 1 a pokoj 2), plocha pro stanovení nájemného 136,05 m2. Měsíční výše nájemného 14.454,-Kč - tj. 106 Kč/m2. Byt užívá od smrti manželky sám. Mimo tuto nájemní smlouvu má pan █​█​█​█​█​█​ uzavřenou nájemní smlouvu na pozemek, který tvoří zahradu k přilehlé nemovitosti - 743 m2, roční nájemné 743 Kč.
Dne 27.01.2021 podal pan █​█​█​█​█​█​ žádost o byt v DPS (ale dle jeho vyjádření, zatím nemá zájem).

Přílohou důvodové zprávy je předmětná žádost.

Stanoviska a doporučení poradních orgánů/odborů:

Zvýšení nájemného bylo schváleno na 13. radě města, konané dne 17. 7. 2024. Schválení bylo v souladu se smlouvou o nájmu bytu čl.V, odst.6. - cituji: Smluvní strany se dohodly, že pronajímatel je oprávněn v průběhu trvání nájmu nájemné uvedené v odst.2 (základní nájemné) nájemci zvýšit každoročně maximálně o 20 %, s účinností od 1. září příslušného kalendářního roku. Výše nájemného nesmí překročit obvyklé nájemné za srovnatelných podmínek v daném místě. Nová výše bude nájemci sdělena pronajímatelem písemně formou předpisu nájmu.
Dle názoru HSO, nebylo porušeno žádné ustavení a není tudíž důvod pro snížení nájmu.
Diskuze zahájena v 9:15:20
V 09:21:59 předsedající zahájil hlasování o návrhu usnesení "A" (navrhovatel: "Ing. Antonín Holiš") v tomto znění:
Rada města bere na vědomí žádost o snížení nájmu z bytu, od nájemníka pana █​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​█​, a zároveň neshledala důvody pro její kladné vyřízení.
Hlasování
pro: 6
proti 0
zdržel se: 0
nehlasoval: 0

Návrh byl přijat jako usnesení číslo: UR-175-17/24
zodpovídá: Ing. Antonín Holiš
termín: 30. 9. 2024
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:22:06

10. Podněty ze zastupitelstva města Zubří (bod číslo 10)

Předkladatel: Ing. Zdeněk Masařík
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:26:59

Důvodová zpráva:

Dle jednacího řádu Zastupitelstva města Zubří, článku 11, bodu 1.: „Rada města projedná na svém nejbližším zasedání návrh organizačních opatření k zabezpečení plnění přijatých usnesení z posledního zasedání zastupitelstva a organizačních opatření k vyřízení obdržených podnětů členů zastupitelstva z téhož zasedání. Návrhy radě města předkládá starosta.“ žádám o projednání návrhů organizačních opatření k vyřízení následujících podnětů:

Podnět – Pořádat jednání ZM v rekonstruovaném sále klubu – více místa pro jednající i pro občany, více komfortu, klimatizovaný prostor, bezbariérovost vstupu, atd.
Podnět - Zadat úkol správcům majetku města sepsat, co je potřeba opravit – viz trvající nedobrý stav městského majetku - namátkou: rozbitá vývěska muzea pro Petrohradem, rezavé zábradlí kolem potoka na horním konci, rezavé zábradlí na schodištích mezi parkovištěm budovou Centra, náletové dřeviny před vchodem do knihovny, propadlá a rozebraná dlažba před poštou, … Dle reálných možností města stanovit úkoly, termíny a zodpovědnost za údržbu a opravy.
Podnět - Zpracovat přehled využití klubu po rekonstrukci – návštěvnost kino představení, příjmy, náklady, jak se snažíme prostory potenciálním zájemcům nabízet, jaké máme nové poptávky a objednávky - prezentace, schůze, svatby, oslavy, taneční, …
Podnět – Informace z rady města – zveřejňovat kompletní informace o výběrových řízeních veřejných zakázek
Podnět – Projednat se zaměstnanci úřadu vize většiny rady města - otevřenost, transparentnost a komunikace, s cílem zlepšit stávající praxi v těchto oblastech.
Diskuze zahájena v 9:27:00
Informace do zápisu v 9:29:41: Rada města se dohodla, že v případě řešení témat u kterých se očekává větší účast veřejnosti, využijeme pro jednání ZM velký sál. ve standardních situacích budeme dále využívat prostor depozitáře.
Informace do zápisu v 9:32:41: Podněty k opravám předány OV. OV i HSO průběžně sbírá a vyhodnocuje podněty prostřednictvím aplikace MUNIPOLIS, kde jsou podněty občanů, zastupitelů a široké veřejnosti evidovány. Priority oprav řeší na základě schváleného rozpočtu města jednotliví vedoucí odboru.
Informace do zápisu v 9:40:26: Úkol pro vedoucí OKaS: na příští RM připraví vizi širšího pronájmu Klubu Zubří.
Informace do zápisu v 9:47:18: Informace z Rady města jsou dle Rady města dostatečné, u veřejných zakázek se řídíme směrnicí o zadávání veřejných zakázek.
Informace do zápisu v 9:49:39: Rada města je k zaměstnancům transparentní a všechny informace se zaměstnanci sdílí a předává je, to samé Rada města očekává od zaměstnanců.
Projednávání bodu bylo ukončeno v 9:50:20

11. Diskuze (bod číslo 11)

Předkladatel: Ing. Michaela Wrobelová, DiS.
Projednávání bodu bylo zahájeno v 9:50:54
Diskuze zahájena v 9:50:55
Informace do zápisu v 9:51:41: Starosta se dotazuje jednatele MA na vývoj situace s pitnou vodou na MA. Jakmile bude výsledek šetření, bude svolána schůzka vedení města, správy MA a bude přizván Vlastislav Janků/zastupitel a společně se pokusíme najít řešení.
Projednávání bodu bylo ukončeno v 10:15:09
Jednání ukončeno 18.09.2024 v 10:17:22

Ověřeno ověřovateli:
1)   23. 9. 2024 09:36 Aleš Měrka
2)   23. 9. 2024 10:40 Josef Malina